2008/02/25

Gayle's Wedding

媛茜嫁掉了,上次我才在說有嫁女兒的心情(? 還是要打個問號),但是據說楊把拔本人是很慶幸女兒嫁的掉是吧?

不過其實媛茜昨天的禮服都很好看,除了那個豪邁的氣勢提醒我們嗯那還是本人沒有錯,因為有哦,好正啊媛茜。

我一直等不到公車,到的時候大家都入座了,門口的招待小妹竟然不知道實驗室同學要坐哪邊,還好新郎出來散步探頭探腦,看到我才把我救進去。

婚禮辦得很有質感,不過我猜回顧小短片應該是媛茜自己做的吧,哪一家婚紗公司敢在新娘照片旁邊註明「根本是男扮女裝」的,好好笑啊。

實驗室差不多都到齊了,是個小同學會。吃的是素食餐廳,所以就有食物間的模仿大賽,奪下單日最像的是由蒟蒻參賽者模仿的花枝片,好神奇,為啥素食可以做得那麼像真肉,一直是我心裡多年的疑惑。

當然這些不是重點,重點是,新娘新郎都是那麼好的人,很替你們開心。政韓上台致詞的時候說,「祝新郎新娘今天有情人終成眷屬,明年此時終成父母。」不錯不錯,加油哦。

翻拍的婚紗照,so cute~



哦,還有補上最後的大合照,雖然好像有些人不見了。



對了,我在寫紅包袋上的祝辭時,覺得好多老梗都用過了,所以我寫了一個相信是全場最長的祝辭。

我寫的是「祝永遠過著幸福快樂的日子」,嗯,要成真哦。

3 則留言:

  1. Does your site have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd
    like to send you an e-mail. I've got some suggestions for your blog you might be interested in hearing. Either way, great site and I look forward to seeing it improve over time.
    My web-site : pixocool.com

    回覆刪除
  2. All you are label are more foresightful persistent than direct transfer Labels.

    target area originally went to to a search locomotive what you are looking at for, numerous suppliers of labels testament be displayed.
    Other statements size of coroneted, Le Goofball gabardine De Capital of
    Jamaica, or when translated, The White Goof of Kingston.
    She says: 'I don't want name is Frederick Douglass.

    Here is my web-site - You can Look here

    回覆刪除
  3. labels are likewise considered significant because benefits to you if you
    use net plan concepts for your mathematical product labels.


    Feel free to visit my webpage: label printing consolidated
    My page > products custom labels

    回覆刪除